تیم امید آرشیو خبر ها
از آکادمی یوونتوس چه خبر؟

از آکادمی یوونتوس چه خبر؟

اگرچه راه راه پوشان تورین برای پنجمین اسکودتوی پیاپی خیز برداشته اند، اما ظاهرا این موضوع باعث متوقف شدنشان از ایمن کردن آینده با یکی از جوان ترین ستاره های ایتالیا نشده است.

 

از گاتزتا دلا اسپورت

 

محصول آکادمی جوانان یوونتوس مویس کین بیوتی، مهاجمی 15 ساله که منهای اخلاقش به ماریو بالوتلی تشبیه می شود به عنوان ستاره ی آینده ی ایتالیا در نظر گرفته می شود.

 

علاوه بر اینکه به خاطر قدرت بدنی و استعداد خامش با مهاجم آث میلان قابل مقایسه است، هر دو از یک ایجنت مشترک بهره می برند: مینو رایولا.

 

اگر هم قرار به مقایسه باشد، بالوتلی باید با من مقایسه شود (شوخی) ، به غیر از بعضی کارهای احمقانه ای که انجام می دهد، من واقعا او را به عنوان بازیکن دوست دارم.

 

بیوتی در 11 بازی 13 گل برای تیم زیر 17 سال یوونتوس زده است و بعد از آن به تیم زیر 19 ساله ها منتقل شده، تغییری که این جوان سیه چرده به آن عادت کرده است.

 

برای من عادی است که در سطوح بالاتر بازی کنم، من این موضوع را چیز سختی نمی دانم.

 

او در ایتالیا به دنیا امده و به استعدادی درخشان و جوان تبدیل شده است، این بازیکن 15 ساله نزدیک انعقاد اولین قرارداد حرفه ایش با یوونتوس است که در 28 فوریه وقتی 16 ساله شود به امضا خواهد رسید.

 

ریشه های من در ساحل عاج است و من این را فراموش نکرده ام، هنوز فرصت رفتن به آنجا را پیدا نکرده ام، با این حال من در ایتالیا به دنیا آمده و بزرگ شده ام، پس می خواهم برای این پیراهن افتخار آفرینی کنم.

 

بیوتی به تازگی اولین گلش را برای تیم ملی زیر 17 ساله های ایتالیا به ثمر رساند که آن بازی با تک گل مویسس برابر اسپانیا 1‐1 مساوی شد، این موضوع نشان می دهد که در آینده چیزهای بیشتری از این بازیکن خواهیم شنید.

 

گفتنی است هر دو تیم زیر 17 سال و زیر 19 سال یوونتوس در صدر جدول رده بندی لیگ جوانان هستند و تیم زیر 19 ساله ها امروز در مصافی حساس ساعت 3:30 به وقت ایران به مصاف تورینو مدافع عنوان قهرمانی می رود، بازی رفت این دو تیم با تک گل لوکا کلمنزا 1‐1 مساوی تمام شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: